بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حیف که تیم ملی جباری را در ترکیب خود نداشت!

cze

پرویز مظلومی نیز در تحلیل خود از بازی اول ایران مقابل نیجریه همانند اکثر کارشناسان و پیشکسوتان هم از عملکرد بازیکنان و تدابیر تاکتیکی کروش تعریف و تمجید کرد  و هم مانند بقیه انتقاداتی بابت دفاع صرف تیم ملی  با بازیکنان پر تعداد در یک سوم منطقه دفاعی و میانه های زمین انتقاداتی را از سرمربی تیم ملی مطرح کرد.
اما قسمت جالب صحبتهای مظلومی  اشاره وی به  عدم برنامه مناسب جهت ضد حملات و باز کردن دروازه حریفان بود.
مظلومی معتقد بود  دفاع کردن با بازیکنان پر تعداد  و زیر توپ زدن تنها فقط باعث میشد که توپ های دفع شده مجددا در اختیار بازیکنان نیجریه قرار بگیرد و آنها  خیلی سریع بتوانن حمله دیگری را آغاز کنند.
لذا توصیه ای به سرمربی تیم داشت که باید از یکی دو بازیکن تکنیکی و توپ نگه دار و خلاق که بتوانن در لحظاتی که فشار حریفان روی بازیکنان دفاع کننده زیاد شده است  با خلاقیت و تکنیکی که دارند ابتدا حفظ توپ کرده و بعد با ارتباطی که  بین خط دفاع و خط حمله برقرار می کنند در ضد حملات مهاجمین تیم را در موقعیتهای  گلزنی قرار دهند تا شاید ضمن کاهش فشار حملات حریفان برای باز کردن دروازه تیمهای مقابل نیز صاحب یک برنامه هر چند خیلی ساده و ابتدای بشوند.
مظلومی در پایان نیز  از مجتبی جباری به عنوان  بازیکنی که استاد اجرای چنین طرح و برنامه ی می باشد یاد کرد و عنوان کرد نمی دانم چرا و به چه دلیل جباری از تیم ملی خداحافظی کرد ؟در حالی که کروش  می توانست با  داشتن این بازیکن خیلی از وظایف تهاجمی تیمش را به وی بسپارد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1393برچسب:تیم ملی,مجتبی جباری,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com